Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling aanbieden.

Omdat u het product van te voren niet goed kunt beoordelen, heeft u bij koop op afstand een bedenktijd van 14 dagen. Binnen de termijn kunt u laten weten of u het product wilt retourneren en u krijgt dan binnen 14 dagen uw geld terug. Indien gewenst kunt u met het teruggestorte geld het juiste product naar wens opnieuw uitkiezen en een nieuwe bestelling plaatsen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

Boek met duidelijke gebruikssporen CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend. Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout. Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.


Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via contact .

Verkoop artikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd.

Uitwisselingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op contact en stuur uw artikel naar het retour adres op de label.


Verzending

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar het adres op de retour label

Verzendingen worden veelal uitgevoerd door derde partijen zoals onder andere DHL en post.nl waar wij geen invloed op hebben.

Verzendkosten worden niet gerestitueerd door ons, u bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel op de op dat moment geldende tarieven. Wij storten alleen de aankoopprijs van het product terug op uw opgegeven betaalwijze tijdens de aankoop zonder de geboden verzendkosten die toendertijd door de externe vervoerder gebruikt zijn om het product bij u af te kunnen leveren.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product bij u is, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.